На кінець дошкільного віку дитина :

- має мати розвинений фонематичний слух (розрізняти всі звуки) і мовне дихання, регулювати темп мовлення, гнучкість голосу залежно від ситуації, використовувати мовні, інтонаційні, немовні засоби виразності,
- має уміти здійснювати звуковий і складовий аналіз слів, виокремлювати голосні, приголосні, тверді, м'які звуки, наголос у словах, розрізняти слова "звук", "буква", "слово", "склад", "речення", складати речення, виділяти послідовність слів в реченні, складів та звуків в словах, знати алфавітні назви букв, володіти руховими навичками, необхідними в подальшому для навчання письма
- має мати збалансований словниковий запас, вживати синоніми, антоніми, метафори, фразеологічні обороти, прислів'я, приказки, утішки, загадки, скоромовки, володіти формулами мовленевого етикету
- має уміти вільно, невимушено вступати в розмову з дітьми, дорослими, підтримувати діалог, виконувати доручення,
- має уміти складати різні види розповідей: описові, сюжетні, творчі,, переказувати художні тексти, складати розповіді як за планом вихователя, так і самостійно
- має розуміти, що в Україні українська мова є державною, правильно, чітко вимовляти всі звуки української мови, правильно наголошувати слова, володіти діалогічним мовленням, складати різні типи розповідей (описові, сюжетні, з власного досвіду, тощо) як за зразком , так і самостійно, спілкуватися українською мовою залежно від ситуації
Кiлькiсть переглядiв: 114

Коментарi